Compliment of klacht
- Over Halo
- Compliment of klacht
Heb je een compliment of klacht? Laat het ons weten.
Halo heeft een energieke en motiverende Halo-aanpak, die we zo zorgvuldig mogelijk inzetten. Het kan gebeuren dat je er minder blij mee bent. Wij streven ernaar om eenvoudige klachten direct op te lossen, zonder dat je een formulier hoeft in te vullen. Bespreek je bevinding met de betrokken Halo-professional. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen.
Heb je een klacht die meer aandacht of uitleg behoeft? Vul dan onderstaand formulier in. Uiterlijk binnen vijf werkdagen ontvang je een reactie van ons, met als doel om dit zo adequaat en spoedig mogelijk op te lossen.
We horen het natuurlijk ook heel graag als je zeer tevreden bent over onze dienstverlening. Jouw complimenten motiveren ons en dragen bij aan een optimale dienstverlening.
Bedankt voor je feedback!
Liever in het Engels?
Klik op onderstaande button voor de Engelse klachtenprocedure.